Gagauziyada bodayların toplamak  kampaniyası  başladı. Avtonomiyanın çiftçileri için bu yıl en gergin, ama hep ölä  en beklenän vakıt. Çadır  dolayın  tarlalarında tehnikanın sesi erkendän geсä geç vakıdadan  susmêr.  Burada çok aylık işin başa çıkarılȇr. 

Halkın arasında derlär: «Vakıdında bereketi toplayacan –bodayı koruyacan, geç kalıcan – kaybedican». Bugün bu laflar  Gagauziya çiftçileri için gerçektän  bir yol gösterer. Avtonomiyada birinci gruppanın  ekinniklerin toplamak  kampaniyası başladı. Çiftçilär derlär — orak vakıdı her zaman bir ȇkzamen. Şindiki zamanda  baş davaa – hava iikän bereketi kayıpsız toplamaa. İnsannar iş başında, tehnika hazırlanmış, kombaynlar tarlalardan güzlük arpayı biçerlär.