Gagauz dili hem literatura predmetindä 20 üüredici Gagauziyanın okullarından hem liţeylerindän iyünün 6-20 pedagogika stajını Türkiye
respublikasında geçtilär. Kurslar Aksaray universitetindaä yapıldılar. Oluş doorudulu üüredicilerin profesionallıını ilerletmää. Üüredicilerin evä döndüündä, M.Maruneviç adına Bilim-aaraştırmak merkezindä buluşmak geçti, angısına MD üüretim ministerliin temsilcisi, BAM merkezin uzmannarı, Aksaray universitetin rektoru onlayn-baalantısına katıldı hem T.C. Komratta konsulu, TİKA agenstvonun nasaatçısı
katıldılar.